måndag 10 augusti 2009

Högskolan dalarna

Tjo i stugan!
Idag är det tomt här hemma, alla har börjat jobba igen.
Mamma släppte in Leo imorse och jag kan ju inget annat än säga att det är mysigt att ha någon som värmer ens fötter :) Gick upp kring klockan nio och var klar vaken, tror aldrig jag gått upp så tidigt denna sommarn. Förutom då jag körde upp.
Vi bakade i af maränger, de blev sissodär...
Jag tänkte att jag skulle lära Leo att springa brevid mig när jag cyklade och hämtade posten. Han var faktiskt duktig bara att han höll på att ta ihjäl mig ett par gånger.
Fick post med användarnamn osv. från högskolan idag :D
Har suttit hela frmiddagen och letat hotel de dagarna. Fick även en liten lista på vilka böcker jag skall ha vid starten, så nu sitter jag och desperat försöker få tag i dem. Kan erkänna att det känns riktigt skoj :)
Nää nu ska jag ta och åka och köpa ägg, tror jag ska ta och ge marängerna ett nytt försök.
Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar