torsdag 27 augusti 2009

Ännu en dag

Ännu en dag har fallit förbi här uppe i Borlänge, Dalarna. Dagarna har varit jätte roliga och Borlänge är en jätte härlig stad och inte nog med det så bor vi bara några meter från kupolens entré nr.1. De har iaf över sex stycken ingångar och har tre våningar med massa shopping. Snacka om att jag trivs :) Dock har jag bara köpt ett par skor då jag blivit i helt extas av alla butiker. Men till Borlänge lär jag hitta fler gånger kan jag lova er.
Inte nog med det så går det en tjej i klassen som har en lillasyster som går på Grennaskolan, denii Sverige är nog litet ändå :D hihi
Nu ska packa ihop lite sedan lägga mig i sängen och nanna tills klockan ringen imorn för då är det sista dagen. Det kommer då dit företagare och skall föreläsa om det.
Ciao ciao
Ps. Grattis Lotta till att du kom in på högskolan, nu kan vi ju plugga tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar