onsdag 16 september 2009

Om två och en halv timma börjar mitt första seminarie via headset. Bör jag bli nervös, har nämligen inte hunnit bli det. Skönt! :)
Om en stund ska jag träffa tjejerna på msn och snacka lite om grupparbetet på 15sidor och även lite om föreläsningsblocket som ska in denna vecka.
Nu ska jag nog ta och värma varm oboy, riktigt längesedan nu :) Sedan blir det att ladda upp för eftermiddag.
Föresten så börjar Viktor bli bra i foten igen, hihi så bra för då kan vi börja gå promenader <3
Idag är det en månad kvar tills jag befinner mig uppe i kalla norrland, frågade V igår om jag behövde tjock jacka på mig och han svarade jaa det behöver iaf du som är så frusen av dig. Hihi så bra svarade jag då måste jag ju köpa ny, men då fick jag till svar att neeeej då behöver du ingen tjock jacka.
Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar