fredag 4 september 2009

Idag har jag varit hos läkaren i Motala, för sista gången. Nästa läkare blir en klinik i Linköping.
Beslutade att jag ska fortsätta ta sprutan en gång i veckan, och den har verkligen gjort mig bättre i mina leder så det ska nog gå bra :) Jag ska även höja min dos av levaxin.
Fick även reda på att jag måste röntga mina höfter och sedan troligtvis operera dem, inte kul men bara jag blir bra i dem mår jag bra. De tror även att jag fått njursten, hmm vad är det för jäkla sjukdomskropp jag har.
Ska även avstå all mjöl då jag kanske kan ha gluten. Man kan börja undra varför jag ska dra på mig allt egentligen.
Nu sitter jag förövrigt och skriver lite PM om perspektiv på företagande. Ska be Viktor kolla igenom det igen. Ska även berätta en pinsam sak, Viktor hade tagit fel på dag på inflytningsfesten vi skulle på. Det är imorn :)
Nu ska jag försöka smälta min dag och kanske ta ett glas vin.
Ciao ciao
Ps. Ska övertala Viktor om en vovve, hittade en vovve idag som är en hittehund. En sheltie på 4år, men då var Viktors undanflykt att han ville ha en valp. Men vaddå... det hittade jag två stycken igår jue <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar