onsdag 2 september 2009

Igår när mamma och pappa kom hem från jobbet satt jag i köket i förtvivlan, jag hade precis innan räknat ut att jag skulle få betala ca. 7300:- /mån efter år 2011, då jag tagit examen.
Pappa insåg snabbt att jag räknat fel och berättade det att jag då isåfall skulle få betala tillbaka över 600000:-. Han berättade att jag hade tagit fel på månad och år. Jag skulle alltså behöva betala tillbaka 7300:-/år. Ahhaja slog det mig då, det var ju inte farligt :)
Men inte nog med det så kom mamma med kommentaren att "Sanna du om någon borde väl ha kunnat räkna ut det där, du som har ekonomutbildning". Tack tack det värmde hihi <3
Nu ligger Leovovven och sover i min säng och jag ska gå och hämta mig kaffe så att inte jag också somnar, fast vid skrivbordet.
Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar