tisdag 1 september 2009

Längtar tillbaka till Thailand!


Idag har jag bestämt mig, mina sprutor fungerar och jag är inte alls lika svullen i kroppen längre. Jag ska till läkaren på fredag, dock med en liten tår i ögat då jag ska byta läkare till en vuxenreumatiker läkare. Hoppas det ska gå bra.
Jag har därför bestämt mig att jag ska kämpa mig igenom promenader på dagarna, sedan tidigare då ag knappt kunde gå pågrund av smärtan så är det en stor förändring idag när jag tagit sprutan i fyra månader :)
Känner att det kan bli bra, för nu när Lotta pluggar till hälsocoach också. Hon kan ju lixom bli min haha :D
Idag har jag somsagt varit på två promenader med Leovovven, annars har jag pluggat nationalekonomi/samhällsekonomi. Började även igår läsa om biografi om en entreprenör vilket blev Erling Persson - grundaren av Hennes & Mauritz.
Fick även hem boken marketing management, typ över 700sid på engelska. Deeni och det ska jag lyckas läsa.
Ciao ciao

1 kommentar:

  1. Det är bra sanna, kämpa på!:D Hhihi du ska bli min försökskanin ;)

    SvaraRadera