tisdag 29 september 2009

Nu är Sanna väldigt shoppingsugen, men Viktor har nu lovat att följa med in till Linköping, då han behöver köpa jacka oså :) Har bestämt att jag ska shoppaloss, det var längesen kan jag lova!
Troligtvis blirre imorn, annars åker jag in själv. Då kan jag gå i lugn o ro.
Det är blivit väldigt mycket pluggande på senaste, typ två inlämningar varje dag. Känns som så iaf! Nu är det förhoppningsvis lugnt på ett tag, i veckan har jag kvar, inlämning av reflektiv dagbok och seminarium om redovisning av biografi.
Annars så är jag avis på mina grannar som åkte till cypern idag, hmm varför fick inte jag följa med?
I början av oktober nu var det ett års sedan jag var i London och hade det jätte mysigt.
Närmaste resan jag har framför mig nu är Norrland, men där finns jue ingen värme...
Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar