måndag 14 september 2009

Gårdagen började med att V och jag tog en låååång sovmorgon, när vi sedan gick upp trampade han på en geting. Inte bra, då han är allergisk mot getingar och typ allt med taggar. Så han börjar ropa om att han vill ha sn spruta. Vafaan finns den då? hmm... efter lite panik hämtade jag den i bilen. Sprutan är full av adrenalin så man får ju sig en redig kick i början.
Nu är den redigt svullen men vi får hoppas det lägger sig snart!
Annars så fyllde jag i allmänhetens syn på företagande igår, jobbiga frågor :/ Ska skicka in den nu!
Trodde inte att jag skulle klara att kliva upp ur sängen då jag haft världens huvudvärk, men när jag såg att solen lyste utanför så klev jag upp så nu ska jag lägga mig och läsa kurslitteratur.
Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar