måndag 28 september 2009

Dugga

Snart ska jag ta ock ställa mig i en dusch, så att jag vaknar till innan jag ska se till att göra första duggan. Hmm nervöst!
Men den tråkiga boken är somsagt precis utläst och anteckningar gjorda.
Annars har helgen varit bra, firade systeryster som fyllde 24år igår. Köpte henne en muffinsbok, o ett lilla armsmycke. Avis för det ville jag ju haft själv :)
Viktor hällde även ut ett helt glas vin på mitt tangentbord igår, det som var så rött o fint. Fungerar icke lägre. Han får sjutton köpa ett nytt till mig <3 hehe

Annars så skulle jag förra veckan lämna in min förlovningsring på forstorning, de som tidigare sagt att de går. Sa nu att det inte gick eftersom att det är en titanring och innebär svårt att förstora. Men eftersom att jag nu till vinter svullnar av reumatismen kan jag inte ha den på mig om jag inte fixar med förstoring. Men ska åka till en tjej som driver en smyckesbutik på gården, hoppas hon kan fixa det :)

Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar