onsdag 30 september 2009


Idag har jag läst lite i kurslitteraturen.
Problem med fronter, stör mig inte lite på att de aldrig får ordning på den där sidan. Kul om man skulle missa någon inlämning eller så!
Ska iaf skicka in den reflektiva dagboken ikväll, väntar just nu på att viktor ska komma hem för då bär det av till Linköping :D

Fick även en snilleblixt förut då Viktor har planer på att byta bil eftersom att han pendlar 14mil om dagen och saaben blir väldigt dyr att åka i.
Har därför suttit nästan hela eftermiddagen och kollat på bil, lutar åt en IQ.
Jaaavet den är ful, men fräsig inuti jue :D Sen kan jag även erkänna att toyota inte är någon vidare snygg bil förövrigt. Men somsagt det lönar sig att köpa en mindra och billigare bil!

Nu ska jag fixa iordning mig inför shoppingen i Linköping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar