lördag 2 januari 2010


Såå skoj att flera skrivit att de följer min bloggis :) Tacktack!
Julledigheten har varit fantastisk, mest av allt att Viktor har varit ledig <3 Men på måndag början han sjutton och jobba och jag ska börja plugga inför tentan i Marknadsföring. Jag tror starkt på min affärsidé och att den kommer gå igenom! Tänka sig att man snart börjar läsa kurs nummer 5 och 6... Så fort det gått! Nyårsafton var kanon och även en överaskning
från mamma till pappa stod på schemat, det var vigsel.
Så nu är det allt gifta minsann :)
Nyåret spenderades hemma med mamma och pappa, åt god middag och sedan spelade spel. Whisky reagerade lite på smällarna med lite skällningar men annars inget.
Det har blivit en heldel tagna kort, fick ju ett användabart stativ i julklapp som fungerar superduper.
Viktor och jag har även lagt ett par puzzel dessa lediga dagar, ett speciellt puzzel som inte stämmer överens med framsidan av kartongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar