tisdag 12 januari 2010

Idag är det marknadsförings pluggande på schemat, skönt att jag läste marknadsföring i ett halvår på gymnasiet eftersom att jag kan de flesta grunderna. Dock är ju detta lite mer utvecklat men det ska jag ändå försjutton klara av!
Jag var ju på ullared igår, inget folk. Ca 10bilar och sikken lyx, dock så gick det ju jätte fort att vandra igenom hela varuhuset och det kändes lustigt när man inte behövdes trängas med allt folk. Det hör ju lixom till Ullared lite granna... Handlade lite småplock, det bästa köpet blev en filt som är superskön och vaaarm :)
Whisky tyckte att det var så spännande att vara med pappa på jobbet. nyfiken är han allt min lille vovve.
Jag har ju tenta på torsdag och måste göra den i tranås. Mormor ville därför vara vovvevakt åt Whisky, hon är så gullig mot honom :)
Nu blir det tillbaka till pluggandet!
//Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar