tisdag 19 januari 2010

Det snöar ute, jag som hade hoppats på sommar :) Men de har lovat en varm vår iår iallafall!
Nästa vecka startar mina nya kurser, skulle åkt upp till Dalarna på torsdag men lärarna vet om att jag opererats och det blir svårt för mig om jag ska åka 60mil helt själv.
I helgen har jag varit dålig på att vara still...blir ju så rastlöst! Om jag vet att jag måste ligga i sängen så blir det lixom inte av, lustigt nog så begav sig viktor och jag till linköping i lördags.
Där kollade vi på ny bil och köpte nitendo wii. Dålig stil av mig att inte lyssna på läkarna, men jag fick sjutton lida för att jag inte lyssnat på dem på kvällen...Ontontont!
Det blev ju inte bättre av att man råkade köpa wii spelet Just Dance där man ska dansa, men nu är jag iaf skapligt återhämtad. Dock fortfarande bandagerad, men hoppas att få ta bort det snart.

Idag blir det nog en sväng ner till stan för att beställa klipp och färgtid.
Sålde föresten min samsung omnia till viktors far, 2000:- rikare med andra ord :)

// Sanna

2 kommentarer:

  1. Haha men Sanna du får ju fan ta o vila lite :P

    SvaraRadera
  2. Jag börjar sjutton fundera på om jag ha ADHD, såg en dokumentär där gubben fick diagnosen vid 50års ålder. Under sin barndom hade han varit rastlös. Men vet aldrig, kanske kanske ;) hehe

    SvaraRadera