fredag 15 januari 2010

Hej allihopa,
jag är nu hemma och ligger nerbäddad i sängen. Det har gått bra idag och det var allt lite skönt att få sova och sköterskerna tog hand om mig så gulligt.
Vid uppvaket fick jag morfin och macka med kaffe, det var allt gottigt! Hamnade vid en snarkande tant...
Jag fick åka från uppvaket vid elva tiden, då bar det av mot mc donalds och blev även lite godisköp.
På sjukhuset blev det rullstolsåkande till bilen, har nu kryckor som jag får ha med mig överallt. Men Viktor är allt för gullig när han tar hand om mig somom jag vore en prinsessa <3
Operationen gick somsagt bra och jag är hemma, återhämtar mig om ett par dagar skulle jag tro. Väldigt svårt att kommaihåg vissa saker från sjukhuset eftersom att jag däckade från och till!

// Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar