fredag 8 januari 2010

Idag har jag haft projektmöte med gruppen, vårt 24sidiga arbete ska ju vara inne på söndag. Säkert, nu när man har fått ihop så mycket så blir det för mycket enligt lärarn...
Var även ute en sväng eller promenixade lite med Whisky, jag känner en sån frihet med att bo på landet. Så himlans skönt, ingen som glor eller något!
Ser att det ligger två sömnvovvar i soffan, kanske ska ta och gå ut med dom och busa i snön :)
Dock så tycker Whisky inte rikigt om den höga snön och minusgraderna. Han har föresten börjat gå utan koppel på promenaderna, wishlar(eller hur det stavas) man till så stannar han och sätter sig ner :D Jätte duktigt av honom.
Nästa vecka blir det fullt upp som jag nämnde i tidigare inlägg, en snubbe hörde nämligen av sig förut om att vi på måndag ska höras ang. lokal. Tänka sig vad mycket jag hunnit med denna vecka, och mer ska jag hinna nästa.

// Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar