söndag 10 januari 2010

Helgen har varit härlig, myspys med honey älskling och familj :)
Denna vecka känns stressande, men varför stressa upp sig i onödan. Jag har även råkat inbilla mig att något kan gå fel på fredag. Men nej nej det ska det självklart inte! Jag vet heller inte hur länge jag ska vara sängliggande efter, detta medför att jag kanske inte kan dra mig upp mot Dalarna på kursintroduktioner nästa onsdag. Tiden ocg dagarna får utvisa helt enkelt!
Imorn blir det ullared med mormor och Hanna. Jag har lovat att köra ner och "lite" hem...puuuh.
Ska handla till mammas 50års kalajz. Blir även lite mer skulle jag tro :D
Pappa ska ha med sig Whisky på jobbet, spännande jue. Det har gått bra föregående gånger så det ska väll gå bra imorn också.

Ikväll blir det tv - en annan del av köping!
ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar