torsdag 31 december 2009

Whisky med bilbälte

Finn ett fel!

Jag fick ett svar på förra inlägget, och sikken tur jag ahr att Lotta läser min blogg iaf :D Hihi... Utan Lotta skulle min blogg nog gå under!Denna vecka har varit super härligt, en ledig Viktor, massa snö och en Sanna som körde i diket. Inte kan det väll bli bättre?! :)
Jag tänkte att jag skulle bjussa på lite bilder sista gången för detta år, vem vet vad som händer nästa år och om det blir lika bra som detta?
Som Lotta skrev; 100-dagars, 50-dagars festerna, balen, studenten och fri från gymnasiet, börjat plugga på högskolan Dalarna och mer kommer hända år 2010 kan jag lova er gott folk :)
Jag har ju skaffat mig en liten vovvebebis med jaaa!

GOTT NYTT PÅ ER!!!

2 kommentarer:

  1. Jag läser också din blogg, såklart:)

    Gott nytt år på dig!

    SvaraRadera
  2. Jag är en trogen läsare av din blogg vettu :)

    Gott nytt år! Och förresten, vilka söta bilder på vovven!:D

    SvaraRadera