måndag 28 december 2009

Hej gott folk, hoppas ni haft en underbar julledighet!
Jag har njutit och har bestämt mig för att ha ytterligare en vecka looov, eftersom att Viktor är ledig tills måndag nästa vecka såå blir det långledigt för oss bege.
Min julhelg har varit fantastisk och härligast av allt var nog årets snö :)
Jag hade visst även varit väldigt snäll detta år, massa fina paket med bland annat en staty på en kille och tjej i silver, tavlor, pengar, resa till Rhodos i två veckor i sommar. Och eftersom att Lotta, Max, jag och Viktor har snackat om en resa sommaren 2010 såå ska vi dra med oss dem har Viktor och jag bestämt :) Sååå det ni!!!
Bjuder även på bilder från systemkameran, den tar många och rikigt fina bilder kan jag lova!




// Ciao ciao


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar