torsdag 10 december 2009

Ursäkta min dåliga uppdatering!
Denna vecka har jag ahft fullt upp, pappa blev sjuk i helgen så har fått varit inne på sjukhuset flera gånger denna vecka. I måndagskväll satt jag hela kvällen i bilen men Whisky på sjukhusets parkering, igår satt jag nästan hela dagen där igen. Tur att han börjar må bättre nu <3

I måndags var jag inne i Linköping mer mormor o hanna, köpte lite julklappisar och ett par skor. Igår medan jag väntade på pappa köpte jag också lite klappisar, detta år har jag bestämt att ha rim på varje julklapp. Hmm hur ska det gå :)

Fick precis reda på att jag fick VG på min tenta, i villkor och särart för företag :D Woohooiee!
Inom högskolan är VG högsta betyget, jag har alltså fått jätte bra på de två första tentorn. Nu återstår duggan som jag gjorde föra veckan. Men den gick nog bra den också :)

Annars så har jag en trotsig Whisky att ta han om. Trotsar allt, verkligen allt! Nu fick jag dock en liten lungn stund, han ligger på mattan bakom mig och sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar