torsdag 15 oktober 2009

Stockholm idag


Nu har Sanna precis slängt i lite blondering i håret, ljust blir det. Ska även packa klart det sista, lustigt att Viktor lämnar över sin packning till mig. Han som alltid klagar på att jag packar förmycket :)
Inget positivt resultat av skohandlandet igår, blev inga skor. Jag är därför lite shoppingsugen och det bär av till stan idag igen.
Ikväll åker jag upp till Stockholm och tidigt imorn flyger jag med "proppelerplan" haha, Lotta du har ju sagt att det låter en massa så jag håller på att ladda ipoden så att jag kan plugga på flyget :)
Undra hur jag ska hinna med allt, bränna cd-skivor till bilen, städa hos E.T bla bla bla...
vet inte om jag nämnde i gårdagens inlägg att jag brännskadade min arm igår. När mamma kom hem hånade hon mig och så fick vi åka till apoteket för att köpa läkemedel. Så jäkla fulla ärr kommer det bli...

Jag bjussar även på två "finfina" bilder också, typ 3år gammla bilder :) Så snäll är jag idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar