måndag 12 oktober 2009

Igår kväll kollade älsk och jag på ett avsnitt av oskyldigt dömt, rikigt bra serie med Persbrant ( eller hur han stavas). Satte även väckarklockan ihopp om att jag inte skulle försova mig, då jag klockan 10 skulle ha seminarie om ett 80sidors häfte.
Har även läst klart det vi ska läsa i boken "vår eknomoi" för denna vecka eftersom att jag åker till Stockholm på torsdag och på fredag flyger jag till norrland. Förvånad över att det står att det ska ta 1tim och 15min till norrland, vaddå då hinner man ju nästan till London jue :/ hmm...
Lustigt nog hade jag fipplat sönder väckarklockan då jag ville fortsätta sova. Så nu är inte den hel!
Tog mig lite kaffe och satte mig vid seminariet, vred huvudet mot sängen och ser något hajliknande ligga där. Leo sov på rygg med benen nästan uppe i taket och hade huggtänderna ute, bild kommer ikväll.
Ursäkta att allt verkar handla om skolan men det är för att det är det som kretsar hos mig nu, men ändå skoj :)
Väntar nu på att Viktor ska komma hem. Vi ska nämligen till Linköping och köpa ett par stövlar och lite saker. Skoj skoj!
Vi firar föresten 4år och 3månader idag. Firar och firar var väll att ta i men vi kommer åtminstonde ihåg det. Års-dag går att firas men inte månader efter ett så här många år <3
Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar