tisdag 27 oktober 2009

Imorse var det segt att kliva upp, men med glädje då jag på torsdag har sista seminariet i en kurs och att jag då har avslutat hela två kurser redan :)
Hade sluttenta igår och har ytterligare en sluttenta imorn...puuuuh!
Men imorn är det i allafall hemtenta i fyra timmar då kan man duka upp med godis, kaffe och massa annat energidrivande medel hehe.
Avslutar ju dessa kurser nu och påbörjar nya nästa vecka.
Letar fortfarande vovvebebis och fann precis min dröm, en trefrägad sheltie.
Har endast letat efter en sobel innan, men tänkte att jag får ge upp hoppet att hitta någon eftersom att det inte finns många sådana. Kan även tänka mig en blue merle, får se såå fort jag fått svar från denna :)
Mamma o pappa beställde sitt nya kök igår, supersnyggt kommer det bli. + att det kommer nu på fredag, yipppie :D
Åker inte nog med det till Ullared nästa månad, julklappsshopping får vi kalla det!
Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar