måndag 19 oktober 2009

Puhh sikken helg, kallt och massa mat. Ganska trött idag. Och eftersom vi var tvugna att ta svinsprutan i torsdags innan det bar upp till stockholm så blev jag typ sjuk i feber oså.
Inte skoj när man åkt upp till norrland för att träffa viktors släktingar, men igår var jag okej igen :)
Jag har även kommit fram till att viktor har världens gulligaste kusinbarn, han är inte ens två och ett busfrö. Han sprang runt överallt och sprang efter en tjej och skrek killi killlli. Haha så gulligt för han är ju så liten :D
Igår på flyget så var det massa småbarn som levde om som sjutton, behövde ju öronproppar.
Imorn ska jag fira min gulliga och underbara mormor som fyller, ska även på robbie williams direktsända konsert som sänds via helskärm.
Nu ska jag kolla sista avsnittet av färjan.
Ciao ciao

1 kommentar:

  1. ååååh!!! Jag vill också gå på robbie williams, men det fanns inga biljetter kvar till mej:( snyft.. ganska avundsjuk!!

    SvaraRadera