torsdag 1 oktober 2009

Nu har jag haft mitt seminarie, puuuh två och en halv timma och ont i örona har jag också!
Men skönt att det är över, nu ska jag bara fokusera på läsningen + affärsplatformasanalysen om kontaktföretaget.
Men nu ska jag dricka ett glas cola sen blirre att sätta sig framför tvn en stund skulle jag tro :)

Viktor och jag ahr även insett att vi måste kolla upp lite information om vår lilla ET, så ska till bibblan senare och lämna tillbaka lite böcker och låna någon om det finns!
Ciao ciao

PS: Vi var ju o kollade på IQn igår, inget för oss direkt. Får typ bara plats två personer även om den är klassad som en fyrapersonsbil.
Har därför börjar kolla på nya honda civic, moohaha jag har ju den gamla civicen som är min rallybil.
Kommer isf bli civic fantaster! haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar