torsdag 11 juni 2009

Tomt och ensamt

Har och håller på att packa från och med imorse, det blir så tomt och det gillas inte. Väntar nu bara på att Viktor ska komma hem och fylla upp lite :)
Nästa vecka har vi bestämt oss för att vi ska ha flyttat ut och gjort iordning allt. Sen blirre att bo hos mamma o pappa i ett par månader <3 Tack!

Har även fått beslutsångest, joo föratt jag har satt samhälletslogistik som prio 1. Och som prio 2 har jag Entreprenöriellt företagande. Detta innebär att jag har ångrat mig och troligtvis ska välja bort mitt prio 1. Eftersom att jag troligtvis kanske ska böra driva eget inom en snar framtid :) Ikväll skall jag ha valt!

Imorn blirre studentfirande i jönköping och sedan vidare till kusinen som även hon tar studenten, grattis te er och en hälsning: Ta det lugnt, så att ni minns ;) haha

Nu ska jag fortsätta med packningen, sitter o funderar på när vi ska ta hem E.T?!?!

1 kommentar:

  1. Tomt är det i lägenheten och tommare kommer det bli :S Men snart börjar vårat stora äventyr!
    Puss på;re

    SvaraRadera