söndag 7 juni 2009

Skönt


Mumma sitter nu framför kaminen, precis hemkommer från Gränna och Jönköping. Har varit i Jönköping och bytt min dator, så nu får jag hålla tummarna över att den ska fungera. Annars så har vi varit nere i lägenheten en sväng eftersom att vi behöver börja flytta hem lite saker, hela bilen var full av lådor.
Men nu sitter jag som sagt här och myser i värmen, följer även valet på tv. Skulle vilja att piratpartiet kom vidare och representerade Sverige i EU.
Ska även börja ladda upp inför imorn, då jag först ska till tandläkarna och sedan till Norrköping på intervju inför högskolan…. Spännande J Jag och syrran ska även passa på att gå på stan och shoppa lite.
Föresten så börjar jag bli sjuk igen, förkyld och ont i halsen. Börjar även få feber… blää på´t!!!
Kommer nog stanna kvar i Mjölby ett par dar till, känner att jag inte vill sitta själv nere i lägenheten.

Jag älskar min Viktor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar