måndag 8 juni 2009

Personlig intervju!


Ska snart ta o lägga mig i min varma härligt säng, tänkte att Viktor kan lägga sig först så att han kan värma den lite extra <3
Idag har jag verkligen längtat mig bort till varmare ställen än regniga Sverige och troligtvis blir det en liten resa i slutet av augusti och kanske någon i vinter och nyår. Behöver verkligen det nu när det är lite kallare i luften och mina leder blir sämre, men det känns som om sprutorna hjälper och det får vi verkligen hoppas!
Min brutna tå har heller inte läkt ordentligt.
Var på personlig intervju i Norrköping idag, inför höstens studerande. Jag som trodde att det bara skulle vara jag där hade tagit fel, för det var allt 12andra till. Inte nog med det så fick vi göra prov och även översätta ett a4 papper från svenska till engelska.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar