tisdag 30 juni 2009

Tandläkarn


Tjosan :)

Sitter ute i solen idag igen, lite moln på himmlen men vad gör det!

Håller koll på hundarna, har två extra eftersom att Emma är i Spanien den lille lyllon :) Leo har nog stängt av hörseln idag, han vill inte lyssna på något. Den lille rackarungen!



Snart ska jag in till tandläkarn o fixa lite med tänerna, tycker inte om det där med tandläkare längre...

Ikväll blirre nog vättern o bada hundarna, Leo tyckte det var mega roligt att bada i Gränna i fredags.



Sen ska vi idag lämna ifrån oss the keys till lägenheten, lite sorgligt är det allt. Den var så fin! Men det är inte fel att på hemma igen hihi :)



Nu väntar jag på min kära mormor som ska komma ut i hennes o min bil o göra mig lite sällskap, ska brumma lite på vägen med den också. Riktig fart är det in!



Ha en fortsatt härlig sommardag allihop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar