onsdag 17 juni 2009

Hejhopp!
Välkomna till Sannas blogg J
Har sett att när jag skriver inlägg på datorn innan jag lägger ut det på bloggen så blir det stora J istället för punkter. Hmm undra hur det kommer sig. Men nu har jag åtminstånde lagt ner energi på att skriva det till er så att ni inte tror att jag är blind o skriver J istället för punkt.
Sitter här i min ensamhet vid båtbryggan i Boxholm iväntan på att Viktor o hans pappa skall komma tillbaka då de håller på att sätta upp båtmasten.
Annars idag så har jag ju packat som jag nämnt i ett inlägg tidigare, blir nog att hämta E.T på fredag så han slipper att bo där nere själv i röran.
Försöker fördriva tiden lite så har precis suttit o kollat i IKEA katalogen, vi har ju somsagt bestämt att sovrummet skall vara limegrönt och även ha små detaljer av den färgen lite varstans. Blir nog kanonsnyggt. Har även pratat om att bryta av lite och inte köpa allt från ikea, eftersom att det blir så tråkigt när andra har liknande saker. Och dels det att vi redan har haft väldigt mycket ikeamöbler i lägenheten, det blir långtråkigt i mängden.
Hittat resa idag också, till Rhodos. Dock så är det i slutet på augusti och det är då jag börjar studera idag. Ickne bra! Men ska hålla utkik efter mer nu, så troligtvis blir det la något iaf J
Imorn bär det somsagt av till Motala där det är någon jäkla efterkontroll med tänderna. Sedan tillbaka till Mjölby där jag ska till tandläkarn.
Ajustde sen är det ju Torsdag imorn igen, vilket innebär spruta IGEN. Det är en klump i magen inför varje torsdag, ska försöka ta den själv imorn alltså utan Viktors hjälp. Vågar jag?!?! Men jag har blivit bättre och förlorat mycket vätska vilket är super bra J
Nu ska jag kolla i lite resekatalogen för än har de inte kommit tillbaka, får la se hur lång tid det tar!
Jag är iaf sugen på godis, de ni J Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar