måndag 18 maj 2009

Städdag


Ytterligare en helg har farit förbi och jag blir nästan dygnsvild, vart tar dagarna vägen...

Har iallafall haft en toppen helg och njutit av solen!

Har inte börjat inse att studenten är så pass nära inpå, 15dagar kvar är inte mycket asså :) Och ska tillägga att jag endast har en skoldag kvar, och det är imorn!

Har köpt studentklänning till studentkvällen men beöver något till dan också, men det inhandlas nog i helgen + att jag behöver köpa skor. Inte nog med det så råkar ju Viktor fylla år samma dag som min studenten, sikken ossis (men ändå ganska bra att kunna fira samtidigt) men det innebär ju att man ska inhandla något skojsigt till honom också hmm. Vad ska det bli tro?

Nu ska jag ta o försöka städa undan alla flyttkartonger och försöka få lite ordning på det!


Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar