fredag 15 maj 2009

Snart slut


Då har jag haft mitt sista prov på gymnasiet, härligt :)

Idag åker jag hem, ska bli skönt att koppla av lite och mysa med lilla Leo vovve...

Funderar också på att dra in till Linköping ihelgen, behöver uppdatera garderoben lite.


Tänk, om 18 dagar har jag tagit studenten!

Vem vill gå i ettan nu? Ingen ingen. Vem vill gå i ettan nu? Ingen, ingen alls. Vem vill gå i tvåan nu? Ingen ingen. Vem vill gå i tvåan nu? Ingen, ingen alls. Vem vill gå i trean nu? Alla. Vem vill gå i trean nu? Alli allihop.

Sanna börjar nämligen bli nyfiken och vill spekulera i vad jag kommer få i studentpresent, bärbar dator kanske, resa kanske, eller en hund hihi....Nee nu får jag sluta!

Ha en bra helg!

2 kommentarer:

  1. åååh, jag vill oxå till linköping o shoppa! kan vi inte försöka åka in nån dag nu när max är hemma? du, jag, max & viktor? vore jätteskoj tycker jag!:D

    SvaraRadera
  2. Joo men det får vi sjutton se till :) Typ äta god mat oså, nästa helg kanske? :D

    SvaraRadera