söndag 31 maj 2009

Nya skor :)



Helgen har varit super mysig <3 Nu går man bara i väntan på studenten och allt spännade som kommer äga rum :)
Var förövrigt i Linköping idag och köpte 3par nya skor, ajdå... Det tyckte nog inte Viktor om! Men vad gör man inte när man är ute i sista sekunden, man tar det man hittar plus att jag knappt kunde gå runt o kolla i alla affärer med min störda tå hiih :)
Blev dock tvungen att köpa två storlekar större än vad jag egentligen har, pga min tå...blää på´t!

Svart med guldspänne och lite guld på klacken :) Bara tvungen att ha dom!

Enkla vita skor

De vita som ska användas flitigt på kvällen



Onsdag - Student 2009

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅh alla var jättesnygga!:D

    SvaraRadera
  2. Hehe tack :D Det tog lite tid innan Viktor hade bestämt sig att jag fick köpa dem, han tyckte att jag redan kunde välja bland dom här hemma istället... men nej jag ville ju ha nytt :D

    SvaraRadera