fredag 29 maj 2009

Diagnos: Bruten tå!

Hej hopp och då var det Fredag :)

Idag bär det av hem till Mjölby town, ska invänta Johanna eftersom hon ska träffa en kompis där.

Igår klockan sex så bar det av till akuten, var livrädd att de skulle få amputera den... Fick ligga på röntgen m.m. Och klockan elva så fick jag diagnos: bruten lilltå. Dessutom sa de att de på röntgen sett att jag har onormala tår ( o jag som tycker de är så fina) eftersom att man i tår ha två olika ben men lilla jag hade tydligen bara ett, vilket gjorde att det blivit en fraktur mitt i. Därni där ha ni något att reta mig för haha ;)
Det blir alltså kryckor ett par veckor framöver + att jag egentligen ska tvingas gå i gymnastikskor.... blääää på´t!


Nu tror jag att jag ska ställa mig i en dusch och sedan kanske ta o plocka lite här hemma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar