tisdag 26 maj 2009

7 dagar kvar till studenten

Ytterligare en Tisdag sveper förbi, precis hemkommen från skolan.
Idag har jag redovisat mitt projektarbete - T.W.I.S.T UF, vi har även vaarit på samling med alla studenter...det känns att det närmar sig och att man har pirret i magen!
Om en vecka ska flaket prydas och tjejerna samlas förväntansfulla på vad som händer dagen efter :) Längtar, längtar, längtar!

De ringde från Logistikprogramet i Norrköping nyss, ska på personligintervju om två veckor... Hoppas!

Nu sitter jag här och letar skor, är avundsjuk på Lottas snygga pumps ;) hihi, men jag får leta vidare vetja och hoppas på det bästa!

Nej nu ska jag dricka något och sedan sätta på lite studentmusik och pallra mig ut i solen <3

7dagar kvar!!!

2 kommentarer:

  1. hihi men sanna, köp såna som jag har ;) som skulle va jättefina till din klänning! plus att dom faktiskt är sköna att gå i! :D

    SvaraRadera
  2. Haha, men duvet Viktor vill ju inte bli kortare än mig ;)

    SvaraRadera