torsdag 7 maj 2009

Blogspot


Snart är det vi som står på torget!

Då har man skaffat sig en blogg, kanske var på tiden :)

Skolan var VÄLDIGT seg idag, nu när det börjar närma sig slutet så är ju kalendern fullbokad...suck!

Nästa vecka återstår med ett fullproppat schema, men sen kan jag allt pusta ut.
Annars så skall jag nog ta o boka klipptid, 26dagar kvar till studen då allt kommer kännas på topp!!! Men vad ska man ta sig till när alla vänner åker åt olika håll? <3

Det vankas utgång ikväll i jönet, vet dock inte om jag skall med. Så mycket nu när jag ska ta in spruta och allt! Det blir troligtvis soffan istället.
Hade super bra hörni

2 kommentarer:

  1. men sanna.. vi ska iaf hålla kontakten efter studenten :) eller hur?

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag verkligen <3 Att vi måste!!!

    Du nu lägger jag till dig som vän här ( om jag lyckas) haha

    SvaraRadera