tisdag 10 maj 2011

Underbart

Underbart väder även idag, är förvånad över att det kan vara så varm redan i början av maj. Men jag klagar inte! Brun börjar jag allt bli, och folk jämför sig med mig och anser att de är bleka. Kan nog hålla med till viss del hihi ;)
Annars är allt bra, Viktor och jag beslutade igår att ställa ut Whisky för första gången, och vid bra respons så fortsätter vi till en sheltie utställning. Tror det kan gå bra för honom då han har kraftig benstomme efter sin far; Svansboden´s the trooper, även teckningen är annorlunda. Spännande!
Någon som har något tips att tänka på till utställning?

Nu ska vi gå ut och måla klart huset vårat, sedan blir det putsa fönster.

I morgon blir det äntligen ett besök hos min frisör, återstår att se hur det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar