söndag 1 maj 2011

Här är jag - åter igen

Hej på er alla!
Det var ett tag sedan, men nu har jag valt att försöka igen...
Det har varit en händelserik tid sedan jag skrev sist med både studerande, planerande av företagsstart, renovering och inflyttning. Detta har gjort att jag prioriterat bloggen, och den hamnat vid sidan av allt annat.
Idag studerar jag fortfarande och är klar till sommaren, och planen är att jag till sommaren kommer starta mitt alldeles egna företag a´la Sanna själv :)
I övrigt har jag sökt ett par extra kurser som jag skall kunna ta del av inom min verksamhet - mycket ambitiöst må säga!

Mina allra underbaraste vän Charlotte har nu farit till andra sidan jordklotet för lite studerande... och nog har någon tår trillat ner för kinden sedan hon for i fredags. Jag har nu insett hur lång bort hon är - och tidsskillnaden gör att vi inte direkt kan hålla samma kontakt som tidigare. Men jag vet ju att hon har det bra där borta med Max, och hur hon kan ligga vid poolen hela dagarna. Inte avundsjuk alls inte!

Jag har ju faktiskt lovat henne att blogga så jag ska försöka hålla detta :)Men vad blir Gränna utan fika... ingenting knappt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar