tisdag 3 maj 2011

Hemma

Nu är jag åter hemma från Motala - skönt att ha det avklarat må säga...
När jag kommer hem tar jag genast ett stadigt tag om dator och sätter mig i soffan för att se vad den har att erbjuda för nya uppdateringar på facebook med mera. Men nu är det snart dax att ta tag i skollitteraturen istället då jag nästa tisdag har dugga på all litteratur. Men innan det skall jag gå ut och hämta lite ved - det finns lixom inget mysigare än det när man sitter och pluggar :)

Förövrigt saknar jag Lotta - känns tomt här hemma på något sätt! Jag sa till Viktor igår att jag snart kryper ner i en resväska i hopp om att någon vill ta med sig mig.

2 kommentarer:

  1. kom hiiiit! Viktor få posta dig hit dig ;)saknar er :(

    SvaraRadera
  2. Hihi, det får han banne mig ta och göra. Bra idé! Undrar dock hur många frimärken som behövs ;)
    Men hur skulle en vilsen Sanna klara sig helt själv till USA - hon som ens knappt hittar i Mjölby-staden...

    SvaraRadera