onsdag 4 maj 2011

Härlig dag


Idag har det varit en lugn dag - eftersom att min lärare haft strul med tekniken så la han duggan en MÅNAD framåt... det kallar jag snällt!!! Det innebär att jag inte behöver vara totalt sönder stressad.
Idag känner jag mig som ett hormonmonster med huvudvärk, magont, illamående. Fy för dessa kvinnligheter. Om ändå killarna kunde erbjuda sig att "ärva" något i bland - men neeeeej det är la för mycket begärt ;)

Nu går jag omkring och plockar lite, och kollar lite på big brother oså. Riktigt spännande nu när det inte är så många kvar.

Föresten kolla datorn som snart kan bli min. Snygg eller hur? Står i val om jag ska välja limegrön eller vit. Tror det blir vit!

1 kommentar:

  1. haha jo, jag skulle vilja se hur kaxiga de skulle vara med mensvärk! hahah :) Riktigt snygg dator!

    SvaraRadera