torsdag 5 maj 2011

Ihjälslagen

Idag kan jag meddela att det känns som varenda led i min kropp har gått sönder. Gjorde världens vurpa igår, och Viktor tyckte det såg så hemskt ut så han var beredd på att ringa till sjukhuset för att förbereda dem om att det kommer in en halvt ihjälslagen tjej... Inte nog med det så har mitt långfinger gått sönder - blått och säkert brutet.

Nu sitter jag på seminarie och dricker oboy + äter två bullar. Jag vet jag har syndat från mitt nyttiga liv. Men det tycker jag att man får göra IBLAND :)
Idag blir det storstädning i torpet - det får bli varje torsdag. Men tänkte vara lite vänlig (som jag alltid är) mot Viktor och börja innan han kommer hem.

Tycker även att Lotta kan köpa mig ett par röda converse, och sedan skicka hem dem till mig. Jag mottager även gärna lite Ben & Jerrys. Synd bara att det är så dyrt att skicka grejer. Blir nog billigare att köpa här hemma ändå hihi ;)

2 kommentarer:

  1. haha klant sanna :P men du, max föräldrar ska hit... minns inte när bara. Då kan jag köpa ett par röda converse till dig och skicka med dom när de åker hem? :)

    SvaraRadera
  2. Åhh vad gulligt av dig att erbjuda dig att köpa det :D När kommer de till er? Är helt frälst av de röda conversen haha ;)
    Men är det inte lite pinsamt att de ska behöva ta hem ett par sådana till mig? hihi

    SvaraRadera