onsdag 31 mars 2010

Ta mig tillbaka till Thailand, jag lovar er att jag antingen skall skaffa sommarställa där eller flytta dit någon gång i livet!

Hejsan,
tiden går så fruktansvärt fort.
Gårdagen var ett jäkla farande mellan Linköping och Motala.
Jag åkte innan lunch mot Linköping för lite shopping, sedan kom jag till sjukhuset halv två för att få i mig all vätska inför röntgen. De påstod att jag hade fått fel information och att jag var tvungen att åka till Motala direkt.
Jag for ut till sjukhusparkeringen och det bar av mot Motala. Och aldrig har det gått så fort mellan Linköping och Motala. Men de var så snälla mot mig så de behöll min tid :)
Jag kan dock påstå att mitt förtroende för landstinget/sjukhuset sjunker efter varje gång jag är där!
Så nu väntar jag på svar, som tar cirkus en vecka.
Jag kom iallafall hem med tre par skor och lite påskpresenter till Viktor.

Imorgon blir det begravning av min bästa och älskade morfar <3 Han som älskade blommar skall få massvis!

//Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar