fredag 19 mars 2010



Hejsansvejsan,
det regnar ute och allt blir så dystert! Något bra är det dock att snön försvinner...
Nu pluggar jag inför tentan nästa fredag, visst är det skönt med internet tenta och man kan sitta i lugn och ro :)
Jag ramlade ju häromdagen på isen, det värsta är att jag nu insett att det inte står direkt rätt till i min vänsta höft. Blir det inte bättre så blirre att åka in till sjukan. Räcker det inte med att jag ska in på måndag?!? Är verkligen trött på landstinget och deras sparande...
I eftermiddag ska jag ombesikta min rallybil som besiktningsmannen sa sist.
Sannas lilla rallybil!
Blir nog även att köpa hem en liten godispåse från Hemmakvälls om öppnade i Mjölby förra veckan. Gott men dyrt godis :)
Ska även erkänna att jag är något besatt av serien; Solsidan, + att det kommer en andra säsong. Är det någon som håller med?

Jag har bifogat två bilder ovan, det är troligtvis någon av dem som kommer få pryda ena väggen i vår hall. Vilken tycker ni? :D

// Sanna

1 kommentar: