lördag 13 mars 2010


Härligt väder idag, nästintill hela veckan har det varit såhär :)
Jag bjussar på en bild ute i solen med min underbara fleecejacka.

Whisky springer omkring här i snön, jag sitter och läser hänt extra. Allt dessa skvaller, men vad skoj det är att läsa.
Jag tar lite kort med systemkameran imellanåt, kan bli rikigt härliga bilder idag!
Skolan har gått sissodär iveckan, men har lyckat resultat på marknadsföringstentan, och förhoppningsvis likaså på duggan som gjordes igår. Längtar något fruktansvärt tills de nya kurserna börjar - småföretagets regelverk.

Jag besökte även nya butiken HEMMAKVÄLL som i torsdags öppnade i Mjölby, kom hem med fem filmer och lite godis.
Har fått vibbar av att åka tillbaka till London i vår, bara två nätter eller så. Skall kolla lite på biljetter, för sist jag var där så blev det snabbesök på primarked och topshop. Jag vill ha LÅNGbesök!!!
Får se vad som erbjuds i flygbiljetter...

Nu ska jag ta och fota lite mer.

Vill ägna en tanke åt min underbara morfar som hastigt lämnade oss <3
Vila i frid bästa morfar!
// Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar