tisdag 16 mars 2010

Dagen började med lite tvätt, sedan två timmars seminarie. Tur att vi var en sån liten grupp så att det gick snabbt!
jag gick sedan promenix med Whisky, fixade lite mat och gick ut och satte mig i solskenet. Men brr vad kallt det blev när man satt mit i blåsten.
Efter en timmar solande vandrade jag in igen. Sen dess har jag sett lite avsnitt på datorn + lagt ut alla de kvarstående böckerna på nätet för över 1200:-.
Puhh sikka pengar kurslitteraturen kostar!
Annars så tänkte jag åka in en sväng till solarieöarna idag. Skall nog även beställa färg- och klipptid hos Hon & Han :)
Föresten inte nog med allt detta, såå har jag tydligen sökt en kurs som jag troligtvis skall läsa i sommar. Bygg CAD - kurs till fastighetsmäklar utbildning.
Får se kanske avsäger mig den kursen, men just nu vore det iaf spännande :)
// Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar