torsdag 5 juli 2012

Torsdag

Dålig uppdatering... Men fröken har haft fullt upp!
Nu sitter jag i soffan, och matar lilleman. Innan det så har jag faktiskt rensar garderoben, men inte slängt något direkt... Utan mest rensat, och kikat på vad jag har för kläder. Men det låter mycket bättre att säga; rensat.

Idag blir det att klippa av gräset. Viktor får ta Malte, så fixar jag det. Jag ska även slänga på lite täckbark i landen.

Igår kom kusin och hennes pojkvän förbi med en liten present till Malte. De väntar smått om ett par månader, så de passar på att gosa med Malteman. I samma vava kom även Jessica och Elliot som skulle tillbringa eftermiddagen hos oss. Och det blev då allt ett par stunder då vi kunde slänga oss i varsin solstol!

Vi hörs kanalen lite senare :)

1 kommentar:

  1. Inte illa att ha hunnit fixa garderoben med en liten bebis hemma! Det fick jag vänta med tills mina föräldar kom hit och hälsade på :)
    Hoppas ni får er en fin dag.

    SvaraRadera