måndag 2 juli 2012

Måndag

Har slagit mig ner i soffan, sitter och kikar ut mot altanen - där ligger Malte och sover så skönt i vagnen. Och det har han gjort i ett par timmar.
Jag har under de timmarna plockat lite här hemma, skrapat färg på räcket och är helt vit under naglarna. Har även precis intagit lite "lunch" som blev kräm och mjölk med en macka.

Veckan är nästintill fullbokad med grejer. BVC besök, fira kusin, fixa i ordning lite här hemma, städa ur husvagnen, packa, förbereda inför födelsedagsfirandet av mig. På lördag kommer Viktors familj och min familj.

Ska även hinna med att träffa lite vänner <3

Nu ska jag kika lite på tatueringar, Viktor och jag ska göra liknande tatueringar med Maltes namn. Har nog kommit fram till hur min ska vara, och med vilket teckensnitt. Men bör fundera lite till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar