tisdag 21 augusti 2012

Rastlös

Lilleman ligger i vagnen och sover, och jag sitter här. Tänkte hinna med en uppdatering på bloggen innan herrn vaknar. På något sätt så blir jag otroligt rastlös när Malte sover. Någon mer där ute som blir det?
Man vet lixom inte vad man ska sysselsätta sig med...

Redan tisdag, och dagarna går fort som tusan.
Malte växer, och varje dag händer det nya grejer i utvecklingen.
Han blir hela tre månader nästa lördag!
Denna vecka blir det;
Planering inför namngivning och vigsel - som äger rum på Maltes tre månadersdag.
Och även begravning för underbara farmor <3 p="p">

Nähe, snart så får lilleman vakna. Då blir det ammning och sedan in för läkarkontroll på BVC.
De ska dra och slita i hans ben och armar. Men jag får blunda helt enkelt!



3 kommentarer:

  1. Vad är det för kontroll? Ja tiden springer verkligen iväg, helt galet fort går det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah då är jag med, tänkte vi hade vår kontroll när Melvin var 6 veckor iom semestrar och allt så vi fick lite tidigare ist ;) skönt att allt var bra :)

      Ja visst är det kul med planeringen, vi ska ha dopet i ett litet kapell vid slottet här i Finspång :)

      Radera
  2. Spännande att ni ska gifta er och döpa Malte samtidigt, mycket att planera då kan jag tänka!

    SvaraRadera