onsdag 8 augusti 2012

Kusin

Lilleman ligger och sover i vagnen, och det har han gjort i två timmar nu! På något sätt blir man rastlös när han inte är vaken hihi ;)
Han var lite skrikig i morse, och hade lite ont i magen. När han hade gråtit klart så sa jag såhär; Gråter du sådär mycket, så gråter mamma minst lika mycket! Till svar fick jag ett stort leende <3 Tokunge!

Whisky och jag sitter i soffan. Jag värmer mig under ullfilten. Riktigt rått ute när det regnar.
Fast snart får jag ta och göra någon nytta. Ska ta och plocka lite här hemma - och kanske slänga ihop lite muffins!
När Viktor kommer hem så ska vi åka in till min kusin och Christoffer + deras lilla kula. De bjuder på mat - mumsens!! :) Tror att de är lite sugna på att mysa med Malte.

1 kommentar:

  1. Så fin han är! Och herregud när de väl börjar skrika alltså... Då skär det i hjärtat (och öronen!)

    SvaraRadera