torsdag 19 november 2009

Idag är jag helt slut, huvudvärk...blää!
Ikväll så ska mor o far på 70års kalas och jag beslutade att viktor och jag skulle göra hemmagjord pizza med köttfärs + att vi ska baka nötkakor med mera.
Kanske bör ta tag i marknadsföringsboken också, såg flera kommentarer från flera nu på fronter om att ge studenter en 800sidig bok på engelska var fel. Det tycker jag också!
Jag hade en marknadsföringsbok på gymnasiet, den kunde vi ju haft :)
Ska även berätta att Whisky har lärt sig sitt. Så nu sitter han så fort man tar ut ett finger över honom :D Glad! Han har även lärt sig hoppa upp i soffan och ställa sig på bordet, mindre glad över eftersom att jag är rädd för att han ska trilla ner.
Ne nu ska jag skicka lite kort på Whisky till uppfödaren, lovade henne att vi skulle skicka en gång i veckan.
Imorn bär det av mot Gränna.
Ciao ciao

2 kommentarer:

  1. håller med om att det är fel. Boken hade varit jobbig nog på svenska och känner att jag ligger VÄLDIGT mycket efter i kursen.. :/ hm.. Kul att det går bra med vovven, det är så roligt när man lyckas lära dem saker ^^

    SvaraRadera
  2. tror att vi har samma bok i marknadsföring:P min är också 800 sidor, engelska.. jag hatar den!! hoppas allt är bra med dej!

    SvaraRadera