torsdag 5 november 2009

Det snöar ännu mer idag, ser ut som ett vitt dimtäcke :)
Igår var det lite kämpigt när snön kom, för engångs skull så var det lite mysigt faktiskt, men när Leo släptes ut för att rastas var han mega nyfiken på de vita små kornen som kom nerfallande på gräset, och eftersom att han inte varit med om det så kan jag la förstå´t hehe :)
Men inte nog med det så har jag en katt som hatar allt som har med höst och vinter o göra, när han gick ut igår trodde han nog att det var sommar ute. När jag sedan kollade ut genom fönstret låg han där och huttrade över vintern, där låg han hela långa dagen och var bitter.
Det är även en tjej som hört av sig om hundisvalp, jag hade ju bestämt mig för en vovve sedan innan men denna kändes med rätt :) Hade vita ben på vänster sida, fårse hur det blir med det!

Bokade bio igår, så på lördag blir det Jönköping med Lotta och Max :)

2 kommentarer:

  1. Åh ja vill me leta efter en liten valpis :D Jajjemen, på lördag ska vi ha skoj! :)

    SvaraRadera
  2. kul med valp :) Vad är det för ras ? ligger det kvar nå snö på backen ? här är det bara blött och blaskigt.. inge vidare

    SvaraRadera